facebooktweeterpinterestgoogle+
graphbar
Logo
Home Page (ro)Az website magyarul
Stil-de-viata

DE CE PROTEINELE SUNT IMPORTANTE ?

Despre proteine

Un aforism vechi spune "nu te poţi shakeantrena mâncând prost" , dar este un motiv bun şi este şi adevărat! Pentru a-ţi atinge obiectivele de fitness în sala de sport, ai nevoie pentru a alimenta corpul de alimentele potrivite - și foarte important, la momentul potrivit. Proteine ​trebui să fie cele mai importante componente ale dietei. Ele sunt utile pentru mai multe funcţii ale organismului, cum ar fi (şi aici amintim doar câteva exemple):

➯ Contribuie la reglarea secreției de hormoni ( de exemplu , insulina care controlează nivelul de glucoza din sange)
➯ Contribuie la întreținerea, repararea și controlul absorbției în interiorul membranelor celulare
➯ Reglarează eliberarea de enzime (inclusiv cele digestive)
➯ Stimulază producerea de anticorpi
➯ Promovarează creșterea musculară.

În această idee este bine să avem în vedere nu numai consumul unei cantităţi corecte de proteine dar şi calitatea corectă a proteinei consumate zi cu zi.
Dacă sunteți un Veggie de exemplu este important să aveţi grijă deosebită să vă asiguraţi de consumul unei cantităţi suficiente de "proteine ​​complete" în dieta voastră, deoarece cele mai multe plante conţin proteine ​​incomplete ceea ce înseamnă că una sau mai multe dintre aminoacizi esențiali lipsesc din ele.
O modalitate de a vă asigura acest lucru este de a combina anumite plante din care lipsesc aminoacizi diferiţi și formând astfel o sursă de proteină completă - puteți obţine acest efect prin a consuma mai multe fasole, linte, semințe, nuci și semințe.
Dacă nu ești un Veggie, pe lângă sugestiile precedente - carnea, lactatele și ouăle sunt evidente surse de proteine. Un produs alimentar nu va fi niciodată o sursă de proteine ​​absolut pură, aşa că uită-te in calitatea acestora (ex. sacrificaţi proteine ​​slabe pentru conținut cu putere calorică mare, conţinut ridicat de zahăr ?), este utiltotodată să fim atenţi la cantitatea și conținutul de grăsimi saturate al produsului.

De cât de multe proteine avem nevoie ?

Necesarul zilnic de proteine depinde printre altele de:
➯ Greutatea corporală și stilul de viață
➯ Modul de activ de viaţă
➯ Obiectivul urmărit.

Formare musculaturii supune corpul la un stres mai intens, în urma căreia sunt necesare procese de reparații precum și procese de recuperare. Aproape toată creșterea musculară are loc în afara sălii de sport, în special în timpul somnului.
Dezvoltarea musculaturii depinde de "ce" și "cât de mult" stimulezi corpul prin nutriţie şi sport, cu scopul de a o iniția, în repararea musculară.
Şi în sfârşit să vorbim de modul de aport de proteine. Majoritatea sportivilor preferă protinele sub formă de pulbere. Este important să subliniem faptul că aceste produse sunt suplimente, ceea ce înseamnă că ele sunt doar aditiv la o dieta completă şi sănătoasă deja existentă în viaţa unui sportiv, ele nu înlocuiesc mesele.
Pentru cantitatea zilnică de aport de proteine nu există o ştiinţă exactă, nutriționiști calculează cerința de proteină zilnică minimă a unui om, luând în considerare greutatea corporală în kilograme și înmulțirea acesteia cu 0,8x (dacă greutatea este în lbs, atunci cu x 0,37).
Cifra rezultată este numărul de grame de proteine ​​pe care ar trebui să se urmărească să fie consumată, ca minim de zi cu zi. Deci, de exemplu, dacă cineva are greutatea de 55 kg, ar trebui să fie consumatoare de un minim de 44 grame de proteine ​​în fiecare zi, în scopuri de sănătate. Cei implicați în sport mai ales de puterea, ca mişcare regulată, ar trebui să urmărească să consume în jur de 1,6 g - 2g / kg greutate corporală (de exemplu 110g 88g de proteine ​​pe zi, dacă greutatea corporală este de 55 kg).
Şi încă ceva, mai nou este la modă consumul fără zahăr, dar să nu uităm faptul că glucidele sunt combustibilii numărul 1 al organismului, pentru depunere de masă musculară de exemplu – aportul de carbohidraţi trebuie să fie de aproximativ 4 – 6 gr / kg corp.

Câteva reţete de proteine

Fiţi inventivi și faceţi-vă propriile rețete de shake de proteine! Un sfat, decât să adăugaţi mixturi chimice de tot felul încercaţi să adăugaţi la shakeuri migdale, ovăz, semințe de chia, semințe de cânepă, afine congelate sau proaspete, mure si iaurt simplu pentru a îngroșa textura, diversificaţi aroma cu adăgarea de substanțe nutritive!
Mai jos sunt două rețete de proteine. Acestea reprezintă o modalitate foarte bună de a începe a doua zi, cu un impuls puternic înainte de antrenament / în timpul unui antrenament, precum și un excelent mod de reîncărcare, după o sesiune grea!
1) Shake proteic de mic dejun de muesli
shakemuesliIngrediente:
➯ 1 200 ml lapte de migdale neindulcit
➯ 1 x 75g Müsli (cu fulgi de ovăz întregi organici, semințe de in, nuci de pin prăjite, semințe de floarea soarelui, semințe de dovleac, fulgi migdale prăjite, fructe de pădure goji și stafide organice)
➯ 1 x linguriță de 25g praf de Myprotein ciocolată (proteine din zer pudră)
➯ 1 x linguriță mare de unt de arahide (opțional)
➯ o cantitate de 500g iaurt grecesc de 0% grăsime
Opțional: Banane
Prperare
➯ Se amestecă toate ingredientele timp 60-80 de secunde la turaţie mare pentru a obține o consistenţa dorită.
➯ Mod de folosire - la micul dejun pentru a asigura o sursă potrivită pe toată ziua !

2) Shake proteic cu Afine şi Migdale
shakeafineIngrediente:
➯ 1/2 cana de lapte de soia neindulcit
➯ 1 cană de afine proaspete
➯ 2-4 cuburi de gheata
➯ 1 x 25 g praf de proteine din zer, de vanilie (! Deși funcționează cu aroma la alegere)
➯ 25g Migdale sub formă de fulgi
Mod de preparare:
➯ Se amestecă toate ingredientele timp 30-45 secunde la turaţie mare.
➯ Folosiţi acest shake în termen de 30 de minute dupa antrenament

Sursa informare: Faya Nilsson, / www.myprotein.com

Jermendy Zoltán - fitness personal trainer





trainerline

➤ Fitness
➤ Umeri
➤ Surse de proteine din alimente
➤ Stretchingul


fgroup Fitness Fun Club Oradea


Periodic în această seţiune voi publica lucruri interesante.

search

Linkuri aferente: Fitness, Umeri, Surse de proteine, Stretching
Meniu conţinut
Facebook page Zoli Fitness
Redactor
Copyright © 2017 www.focusnet.ro Developped by Jermendy Zoltan
facebooktweeterpinterestgoogle+